יג) התבאר לעיל שבזמן שאין שמן המשחה למשוח את הכהן הגדול, אזי על ידי לבישת בגדי הכהונה הגדולה, וכיצד מרבין אותו בבגדים, לובש את שמנה הבגדים המיוחדים לכהן הגדול, ופושטן, וחוזר ולובשן למחר, וכך עושה שבעת ימים, יום אחר יום, שנאמר 'שבעת ימים ילבשם הכהן תחתיו מבניו'. וכשם שרבוי בגדים נעשה שבעה ימים, כמפורש בפסוק, כך משיחה בשמן המשחה נעשית שבעה ימים, יום אחר יום. ואם עבד עבודה המיוחדת לכהן גדול, כגון עבודת יום הכפורים, קודם שיתרבה בבגדים כל שבעה, או קודם שימשח כל שבעה, עבודתו כשירה, הואיל ונתרבה או נמשח פעם אחת נעשה כהן גדול לכל דבר, אלא שיש מצוה למושחו או לרבותו בבגדיו שבעה ימים.
יד) אין חילוק בין כהן גדול המשוח בשמן המשחה לבין כהן גדול מרובה בגדים, אלא פר שמביא כהן המשיח אם שגג באחד מן המצות, שחייב עליהן חטאת, שנאמר 'אם הכהן המשיח יחטא' וגו', אבל לשאר הדברים שוים הם: