א. בגד גדול, שיש בקצהו כלאיים, אסור להשתמש בו כלל, ואפילו אם מתכסה בצד שאין בו כלאיים, והצד שיש בו כלאיים נגרר ומונח על הארץ, מכל מקום הדבר אסור. (שו"ע יו"ד רח"צ, וקצש"ע קע"ו)
ב. התופר בגד כלאיים בשביל גוי, מותר לו להניחו על ברכיו בשעת התפירה, ובתנאי שלא יתכוון ליהנות מכך. וכן המוכר בגדי כלאיים לגויים רשאי לשאת את הבגד על כתפו, ובתנאי שאינו מתכוון ליהנות מכך. ומכל מקום ירא שמיים לא יחזיק את הבגד על גופו, אלא על מקל וכדומה. (שם)