יש פוסקים הסוברים שכבר מתחילת השנה השביעית אסור למלוה לתבוע את החוב [אף שאין החוב נשמט עד סוף השנה השביעית], ולכן יש המהדרים לכתוב פרוזבול גם בערב השנה השביעית, כדי שיהא רשאי לתבוע את חובותיו בשנה השביעית.
סיימנו בסייעתא דשמיא הלכות שמיטה.
יש פוסקים הסוברים שכבר מתחילת השנה השביעית אסור למלוה לתבוע את החוב [אף שאין החוב נשמט עד סוף השנה השביעית], ולכן יש המהדרים לכתוב פרוזבול גם בערב השנה השביעית, כדי שיהא רשאי לתבוע את חובותיו בשנה השביעית.
סיימנו בסייעתא דשמיא הלכות שמיטה.
https://2halachot.org/halacha/2-הקדמה-2
פה ניתן להקדיש.
תוכן